Cruele

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av idaa wezee - 8 januari 2012 23:43

ni gillar:

 

Av idaa wezee - 8 januari 2012 15:39

idag: 

har gjort iordning mig och packat kläder för hela veckan, för de blir att slagga hos mormor tills på lördag! baara för att va i stan (a) + imorn är de skola dåååva , sug på de!


nu:

sitter här i mitt rum och väntar på att åka ner till stan för att träffa tova och så! hehe känner mig jätteseg (a) ..men de är faktiskt mormors fel. hhehhe men ja vet inte va ja och toviis ska göra. me tanke på att mitt fritidskort går fuuucking ut idag. SUGER!  ska införskaffa mig ett nytt , snart. 

hehe , men ja vet inte va ja ska skriva mer! 

kommer blogga mer senare och bestämma dagens låt osvosv!



randombild: 

   

bilden tagen hos pappa , bubbelbad <3

Ovido - Quiz & Flashcards