Cruele

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

tjeeenare folks!

Av idaa wezee - 7 januari 2012 20:15

idag: 

idag vare egentligen meningen att ja skulle va me tova. erika har sovit hos mig i två nätter nu så hon åkte hem idag. 

så efter erika åkte så började ja städa, me tanke på att de såg ut som ett bombnedslag på en soptipp eller något :o 

ahhahaha , men ja , nu är de fint iaf! 

+ att vi har rensat på vinden, jobbigt som fan ^^ men hittade massa skoj saker! 


imorn: 

har inte riktigt bestämt va ja ska göra imorn, men hoppas på att träffa tova :) 

annars kommer ja la typ dö? haha har inte träffat henne på typ.. flera dagar :o evigheter förhelvete :o 

men ahja.


övrigt: 

- ska ta tag i min blogg nu och blogga minst en gång om dagen samt få mer läsare. de kommer nog gå rätt bra ;d 

- är ju inte tillsammans me simon längre. fall ni inte vet de? :)

- cola in my   


några saker som ni kanske inte vet om mig: 

ja är inte mörkrädd.

skräckfilmer är de värsta som finns, badar nästan hellre i ett badkar fullt me spindlar! :O

ja älskar att rida, men vi har inga hästar längre :/
ja får känslor väldigt fort, för fel personer.  

ja bryr mig inte om någon kallar mig för fjortis, för de har folk gjort länge -.-

svensk rapp kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

tål inte minifjortisar. 

när ja blir stor vill ja bo i uddevalla eller göteborg.

ja går inte ut utan smink

ja HATAR kebab! 

ja har alltid naglack :)

VILL NI VETA NÅGOT MER? FRÅÅÅGA! 


dagens låt: 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaa wezee - 1 februari 2012 18:55

nu blire att skita i denna bloggsidan. BLOGGPLATSEN.SE SUGER , SÅ ÄR DET BARA! kommer sakna de ibland!       nya:   http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondi...

Av idaa wezee - 29 januari 2012 15:31

chacha alla p12or!  - just kiddin.    idag:  hittils har ja vart på överby me min kära mor ,för att köpa presenter till niklas :)  ehm. ah sen vid sextiden så åker ja å träffar tova. ska ja bli skoj, men vetinte va vi ska göra.   btw:  ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:53

http://www.youtube.com/watch?v=2GuX-F08fwI    elias som länkade, grymt bra!     föör att ja inte skulle tappa bort den.                   ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:00

förlåååt för den superdåliga uppdateringen, men har inte suttit vid datorn typ :o    idag:  idag har ja städat ur hela mitt rum och så har ja rivit tapeter, köpt godis, å så :)  vi ska måla mitt rum så. börjar antagligen imorn. men inatt sove...

Av idaa wezee - 15 januari 2012 14:42


idag: hittills har ja gått upp, käkat frukost & duschat. om en stund ska ja gå upp på mitt rum och göra iordning mig, sen ska ja, mamma och niklas + lilla calle åka till niklas föräldrar för att rickard fyller 19 :) rickard är niklas lillebror, o...

Skapa flashcards