Cruele

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av idaa wezee - 2 januari 2012 01:03

  • Du heter: Ida Anna Simone Larsson
  • Smeknamn: Ida, Ida wezee, Ida Larsson, massa..
  • Beroende av: MOBILEN, och min säng.. och dig <3
  • Vem behöver du mest just nu: min älskling
  • Vad tror folk om dig? Att ja är en superfjortis som har haft sex me varenda jävel i hela vänersborg. att ja är en bitch & att ja är kaxig.
  • Stämmer det? ja skulle nog inte kalla mig själv för fjortis, ingenaning. men ja har inte ens nästan legat me hela vänersborg , inte ens inärheten utav de så de fattar ja inte va folk får de ifrån. bitch.. nääe..
    och ja kaxar bara när de behövs! 
  • Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon,mitt hår,helheten!
  • Vad säger du för att imponera på någon? haha ingen aning, men de beror på va de är för någon filur :)
  • Hur imponerar man på dig? man är mystisk, man är romantisk & flirtig. + snygg (y'
  • Brukar du skratta för dig själv? haha ja , typ hela tiden ;d
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jerry - yo ;)<3
  • Var bor du? Siviken, 5 km från vänersborg
  • Trivs du där: Aaah, de funkar!
  • Äger du några converse: två par :)
  • Vad har du för mobiloperatör: Comviq
  • Är du allergisk i mot något: Parfym på halsen
  • Nästa mål i ditt liv: vet inte? im not a dreamer, i am the dream.
  • Hur svarar du i mobilen: hallå? 
  • Vem ringde du senast? simon
  • Antal timmar sömn inatt: vetinte
  • Sov du ensam: med tova :D
  • Brukar du komma i tid: beror på.
  • När mår du bra: när ja är me dig..
  • När blev du fotad senast: inatt.
  • Hur känner du dig nu: skettrött ;s
  • Vanligaste färg på dina kläder: har alla färger typ. men svart , vit.
  • Vad tycker du om fötter?: Ja tycker att fötter är äckliga, förutom mina egna o.o
  • Hade du en bra kväll igår: OM JA HADE!? :D
  • Favorit dryck på morgonen: Juice, cola, vatten, mjölk, vad som helst 
  • Rakar du benen: yes :)
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på 
  • Är du blyg? för vissa personer ja..
  • Sysslar du med någon idrott: Nä , men ska troligtvis börja fotboll.
  • Vill du hellre ha mail än brev: brev är ju gulligt , läser aldrig mina "mail" 
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yes..
  • Är du nöjd med ditt liv: sometimes
  • Är du bortskämd: typ jaaaaa...
  • Vad gör du i morgon: troligtvis tträffar ja erika :)
  • Vad är det värsta du vet? när viktiga personer i mitt liv INTE SVARAR
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? hehehehe ingen aning.
  • Vad längtar du till? till sommaren, för detta kommer bli våran sommar tova <3
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? jodå <3
  • Hur gammal är du: 15
  • Tycker du om någon just nu: ja.
  • Om fem månader: är de juni och då blire parti.
  • Du samlar på: sjuksaker , typ som bandage o sånt :o 
  • Gröna eller röda äppeln: Clementineeeer
  • Är det okej att gråta: Ja såklart
  • När grät du senast: grät av skratt imorse när tova sa palmrot.
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en fyrhjuling. + ny dator..
  • Bär du glasögon eller linser: inget?
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men ja skulle aldrig ta på mig ett par fakeconverse.
  • Har du piercing: aah i läppen, har haft i naveln också men de blev infekterat.
  • Är du flygrädd: nej..
  • Hur vig är du: innnnnngenaning. rätt vig.
  • Är du musikalisk? oohja
  • Tror du på ett liv efter döden: ja vill komma till häämsterhimlen O.O<3
  • Tycker du om sushi: a
  • Bor dina föräldrar tillsammans:
  • Har du tandläkarskräck: AAAAAAAA
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls och morgon.
  • Vilken ögonfärg har du: Blå
  • Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ahrå
  • Biter du på naglarna: nejjj
  • Röker du: har gjort, men inte nu.
  • Senaste låten du hört:  set fire to the rain - adele

Av idaa wezee - 2 januari 2012 00:46

nyår: 

firades me tova och elin!  åkte till trollhättan o massor :)

träffade mycket härligt folk iaf (y) 


idag: 

vaknade ju upp hos tova, käkade, gjorde mig iordning sen drog ja t min mormor och väntade på att mamma skulle hämta mig. hon kom ju efter ett tag :)

min låtsatspappa har magsjuka, vidrigt ;s


nu: 

satt precis och drog bort lösnaglarna, me tanke på att dom är ändå bara ivägen ;d

ska gå ner och hämta saft ^^
öhm...


övrigt:

- helt galet vare inatt! :)

- ja hoppas veerkligen inte att ja får magsjuka då blir ja ARG! ;o

- de är en fluga i mitt rum som ja ska mörda sen >:D

- måste få tag på simon.


dagens låt:

 

Ovido - Quiz & Flashcards