Cruele

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av idaa wezee - 5 januari 2012 14:43

igår:

gjorde mig iordning och åkte t stan och träffade sebbe :)

seen gick ja hem t mormor å käkade.

sen tog ja bussen t thn och träffade folk och så kom tova dit efter ett tag :)

ähm.. sen tog vi bussen hem och så va vi på ungdomshuset.

sen loda vi runt på stan i brist på liv


idag:

vaknade , skulle göra mig iordning men så kom ja på att ja hade glömt sminket hemma.

( är hos min mormor )

och ah så niklas fick köra ner mitt smink (a)

nu kommer snart erika så ja måste göra mig iordning för ja ska möta henne på rese om en kvarto :o

öh SPRING


bloggar mer senare.

Av idaa wezee - 5 januari 2012 14:40

dom sa att dom skulle göra en app.. men har dom gjort de ? neeeeej

de va förfan längesen dom sa de och ja vill kunna bloggga i mobilen utan svårigheter.

de är ju skitirriterande, hur sega fåår man va lixom ?


dehär gillar ja inteee, fuck va surt.

gör dom ingenting åt de så byter ja blogg, sådeså.


fu

Ovido - Quiz & Flashcards