Cruele

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

im sexy and i know it..

Av idaa wezee - 13 november 2011 12:29

igår:

va me tova hela dagen (a) åkte hem vid åtta :C

men vi åkte t trollhättan en sväng , och helt random så säger theres:

- ja följer me er å så åker ja tbx sen direckt :D

jag:

- aokej! :)

sen typ när bussen kom så hade precis anton & sebbe kommit fram t oss å snackat, så när vi skulle gå på bussen så sa sebbe helt random:

- men kan vi inte följa me dom o så hittar vi något att göra i trollhättan? :D

anton:

- JAJA, ja fryser ändå

jag:

- de va då fan va folk skulle följa me ^^

ah så åkte ja, tova, theeres, sebbe & anton t trollhättan men theres åkte dirr tbx t vänersborg men vi va kvar i trollhättan ett tag. sebbe och anton åkte o träffade wille , som va nånstans xd haha , så ja och tova köpte godis å åkte tbx t vänersborg (A) sen va vi hemma hos henne ett tag o sen kom niklas å hämtade mig :)


idag:

dagen har ju nyss börjat, men inatt ska ja sova hos mormor (se varför i "övrigt")

och nu ska ja städa mitt rum och efter de så blire att träffa tovaboiien :*

vet inte riktigt va vi ska göra ^^ <3


övrigt:

min mamma är på BB och föder barn eller något,så inatt sover ja hos min mormor.

ska lägga ut en bild på min navelpiercing under detta ^^ +skriva om den.

ja måste färga mitt hår & de skulle ja gjort idag , men mamma föder ju barn eller något så de går inte.

ja måste egentligen börja städa mitt rum :o



min navelpiercing som gick fel:

 

gjorde den själv, blev jätte bra!

men sen efter en vecka så blev de infekterat å grejer, och fan va ont de gör.

även fall ja skötte de skitsnyggt och allting :o

men ah, kommer skaffa igen när de läkt riktigt ;)


dagens låt:

 
 
Ingen bild

Mickey! =)

22 november 2011 19:53

Så smexig mage du har;$ <3

idaa wezee

10 december 2011 22:52

hehehe tack trorja? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaa wezee - 1 februari 2012 18:55

nu blire att skita i denna bloggsidan. BLOGGPLATSEN.SE SUGER , SÅ ÄR DET BARA! kommer sakna de ibland!       nya:   http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondi...

Av idaa wezee - 29 januari 2012 15:31

chacha alla p12or!  - just kiddin.    idag:  hittils har ja vart på överby me min kära mor ,för att köpa presenter till niklas :)  ehm. ah sen vid sextiden så åker ja å träffar tova. ska ja bli skoj, men vetinte va vi ska göra.   btw:  ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:53

http://www.youtube.com/watch?v=2GuX-F08fwI    elias som länkade, grymt bra!     föör att ja inte skulle tappa bort den.                   ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:00

förlåååt för den superdåliga uppdateringen, men har inte suttit vid datorn typ :o    idag:  idag har ja städat ur hela mitt rum och så har ja rivit tapeter, köpt godis, å så :)  vi ska måla mitt rum så. börjar antagligen imorn. men inatt sove...

Av idaa wezee - 15 januari 2012 14:42


idag: hittills har ja gått upp, käkat frukost & duschat. om en stund ska ja gå upp på mitt rum och göra iordning mig, sen ska ja, mamma och niklas + lilla calle åka till niklas föräldrar för att rickard fyller 19 :) rickard är niklas lillebror, o...

Ovido - Quiz & Flashcards