Cruele

Alla inlägg den 21 november 2011

Av idaa wezee - 21 november 2011 23:55

idag:

gick upp , fixa mig lite , ddrog t skolan!

skolan va rätt skoj idag.

efter skolan följde ja tova en bit sen gick ja å träffade robban :)

hh3h3

efter de så drog ja hem t mormor! :)

sen gick ja ut för att träffa tova i typ 3 timmar, gick runt skräckland & så.
mysigt som fan!   


nu:

siitter här, tänker på allt möjligt..

vill lyssna på musik och bara, bryta ihop eller något!


dagens kläder:

svarta leggins, lila linne, svart adidaströja (<3)

+ mina leopard sockar :D


övrigt:

dagens låt idag är faktist fräck som fan!

måste fortfarande färga håret xd

vill ha en ny mobil

min lillebror kom hem från BB idag! <3

svårt just nu, och ja mår inte så bra just nu! ¨

tova är bäst, så är de bara!


dagens låt:


Av idaa wezee - 21 november 2011 23:43

ditt äckliga jävla fanskap!

om ja nu är en sån jävla fjortis så är det inte dina problem, fjortis är ett beteénde och är det någon som beter sig som de är de fan du. ja tar inte åt mig av din jävla bullshit me tanke på att din käft går om allt och alla 24/7. men ja är tvungen att skriva de här på bloggen för ja kände att .. de är la kul?

ja hatar dig , bokstavligen. du är bara ful & äckligt jävla irriterande!


så kan du sluta kommentera min facebook? för du är bara så jävla pinsam.


btw, dra åt helvete!


Ovido - Quiz & Flashcards