Cruele

Alla inlägg den 19 november 2011

Av idaa wezee - 19 november 2011 17:45

idag:

vaknade försent (nån gång vid nio och ah) men skulle möta tova vid 10!

såå ja fick dra mig upp ur sängen och ta på mig och packa badsaker.

sen badade vi på vattenpalatset från typ halv 11 till halv 2 :)

efter de stog vi och gjorde iordning oss, tog ASLÅNG tid ^^

sega som fan ;)

men iaf så träffade ja robban efter, så vi satt å snackade vid vattnet (a)

mycket trevlig människa, mer säger ja nt !

sen efter de åkte ja hem t mormor..


nu:

skulle egentligen käka pizza me tova, men sen skrev hon helt plötsligt att hon skulle va me elin.. taskigt

ah så ja käkade precis pizza helt själv i min ensamhet :(

me min mobil.

och snart ska ja kolla på fotbolls cup i idrottshuset , me tanke på att min syssling eller va de är ska spela så är de ju kul att komma dit :)

hittade ingen att va me , helt foreveralone-varning på mig

jappjapp men så är de


övrigt:

nu dricker ja pepsi max..

ja älskar min mobil , NOT

han är underbar

ja luktar fortfarande lite klor :(

ja har inget liv ;D


dagens söt:

robban kanskeeeeeeee..


dagens låt:

Ovido - Quiz & Flashcards