Cruele

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

LITE INFORMATION OM MIG

Av idaa wezee - 8 november 2011 20:57

mitt namn är ida, ja är 15 år och bor i vänersborg. en liten stad i västragötaland , värsta skit stället om du frågar mig!

iallafall så skaffade ja en blogg för att fördröja tiden, me tanke på att ja inte har något liv.. ja har ett rättså komplicerat liv, mycket som händer och allt skit kretsar runt mig. men ja orkar inte bry mig, inte längre.

men iallafall så har ja en bästavän som heter tova,som är min så passa er.

haha, men allt kan va rätt okej ibland ändå.

men inte en dag som denna då man tvingas ge mamma omdömmena D:

ohshiet , ahja men de va iaf gjort.. nog pratat om de.


ja vet inte va ja ska skriva om mig själv riktigt , är riktigt kass på presentationer ^^

men iaf så är ja singel, söker endast den perfekta!

ja gillar mysiga hemmakvällar, film & nån g'o pojke = PERF'A!

ja älskar att va ute me mina kompisar, hitta på saker, mest att vara ute iaf!

ahmen ja är en rättså social tjej som snackar rätt mycket.


ja failar alltid me någonting under en hel dag, ååh de kan va så pinsamt eller något. ( TYPISK-IDA-STYLE )

haha vad som helst , klantar ja till mig ^^ , men de kan ju va rätt kul.


ja är alltid mig själv , och glömmer aldrig vem ja är och va ja vill vara.

ja kommer leva upp till mina drömmar, när ja har några! ;)

ja ändrar inte på mig om de inte gäller något dåligt , ja kör mitt egna race.

ja har min egna stil & är som ja är i vilka lägen som helst.  de är lixom bara såååå jag.

men ah.


ja hatar falska folk, folk som man litar på som sedan sviker en totalt.

de har hänt mig många gånger, men ska aldrig låta de hända igen.

folk som ljuger för mig stängs ut ur mitt liv och kommer aldrig tillbaka igen.. ALDRIG.

de finns vissa personer som ja aldrig kommer förlåta för vissa saker, nog för att de va längesen eller något litet eller whatever , men ja tål inte lögner och besvikelse.

och ja hatar folk som aldrig kan vara seriösa me någonting , så sånt gillar vi iiinte.


men någonting att gilla , de är NATTHUMOR   

haha yesyes, kanske gör något mer konstigt inlägg idag, vem fan vet? :D



 
 
Ingen bild

din minibästis

8 november 2011 21:36

klart ja e din, vem annars skulle ja va? ;)
Btw.... dagens random; NÄR VI SPRANG FÖRBI KILLEN ME KEPS! :D
älskar dig brudddn <3

idaa wezee

9 november 2011 21:06

älskar dig mst

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idaa wezee - 1 februari 2012 18:55

nu blire att skita i denna bloggsidan. BLOGGPLATSEN.SE SUGER , SÅ ÄR DET BARA! kommer sakna de ibland!       nya:   http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondielarsson.devote.se/ http://blondi...

Av idaa wezee - 29 januari 2012 15:31

chacha alla p12or!  - just kiddin.    idag:  hittils har ja vart på överby me min kära mor ,för att köpa presenter till niklas :)  ehm. ah sen vid sextiden så åker ja å träffar tova. ska ja bli skoj, men vetinte va vi ska göra.   btw:  ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:53

http://www.youtube.com/watch?v=2GuX-F08fwI    elias som länkade, grymt bra!     föör att ja inte skulle tappa bort den.                   ...

Av idaa wezee - 28 januari 2012 23:00

förlåååt för den superdåliga uppdateringen, men har inte suttit vid datorn typ :o    idag:  idag har ja städat ur hela mitt rum och så har ja rivit tapeter, köpt godis, å så :)  vi ska måla mitt rum så. börjar antagligen imorn. men inatt sove...

Av idaa wezee - 15 januari 2012 14:42


idag: hittills har ja gått upp, käkat frukost & duschat. om en stund ska ja gå upp på mitt rum och göra iordning mig, sen ska ja, mamma och niklas + lilla calle åka till niklas föräldrar för att rickard fyller 19 :) rickard är niklas lillebror, o...

Ovido - Quiz & Flashcards