Cruele

Alla inlägg den 24 december 2011

Av idaa wezee - 24 december 2011 23:50

Min största storebror daniel som raaappar, även så kallad skottis :) 

de va några år sen , men kolla ;) 


Av idaa wezee - 24 december 2011 23:17


        


Av idaa wezee - 24 december 2011 23:04

idag: 

vaknade , gick upp & tog på mig min onepiece. sen gick ja ner och öppnade första julklappen , de va en krustång! 

blev asnöjd :) 

sen hoppa ja in i duschen , efter de så fixa ja iordning mig :) 

sen satt ja o vänta på kalleanka, som ja inte ens kollade på xd 

men efter de så käkade vi och efter de kom mormor utklädd t tomte (ah ja vet patetiskt) 

men ah så fick ja mina julklappar :) 


mina julklappar: 

Iphone 3Gs , hade önskat mig en sån + att ja ville inte ha en 4 eller 4s :) 

Säng , asgooo! 

myskläder, ljusrosa tröja o byxor

tre parfymer, sweet rose, adidas & nån annan :) 
hår spray och värmespray

godis

sockar

vantar

tomte

halsband

örhängen

block

presentkort

nässisär

krustång


övrigt:

är tillsammans me simon igen , eller a (a) 20 december 2011  

min mobil va låst så ja ska låsa upp den imorn , suger att inte kunna använda den idag :/
de är fest i hela huset


dagens låt:


dagens egobild: 

   

Ovido - Quiz & Flashcards